Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • 0 0,00 lei

    Shopping bag

    • Niciun produs în coș.

Realizare comanda

Cum plasez o comanda?

Direct de pe site : Vizualizati produsul pe care doriti sa il achizitionati, consultati ghidul de marimi pentru a alege marimea potrivita, selectati marimea si apasati pe butonul “adauga in cos”.

Dupa ce v-ati hotarati asupra tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, finalizati comanda. In pagina de finalizare a comenzii va recomandam sa creati un cont pentru a beneficia de reducerile pe care le  oferim periodic, selectati modalitatea de plata dorita, completati datele de livrare si apasati pe butonul “trimite comanda”.

Telefonic : Dupa ce ati ales produsul/produsele si marimile corespunzatoare apelati  numerul  de telefon afisat  0742338888 si plasati comanda. Consultantii nostri vor prelua comanda si o vor trimite catre dvs. in cel mai scurt timp posibil.

Email : Trimiteti un mesaj la adresa de email mocasinoshop@gmail.com . In mesaj trebuie sa ne oferiti detaliile cu privire la produsul dorit ( codul de produs, marimea dorita, culoarea) cat si detaliile de facturare (nume, adresa de livrare si numar de telefon, modalitatea de plata).

In cel mai scurt timp posibil comanda va fi confirmata prin email de unul dintre operatorii nostrii, iar coletul cu produsul/produsele comandate va porni catre dvs

De asemenea ne puteti contacta  pe orice retea de socializare : Facebook, Instagram.

 Trebuie sa imi fac neaparat cont pentru a plasa o comanda?

Nu este obligatoriu sa aveti cont, dar crearea unui cont va aduce urmatoarele beneficii:
– Va ofera salvarea adresei si datelor dvs. pentru ca lansarea urmatoarei comenzi sa devina    mai usoara
– Sunteti la curent cu noutatile si ofertele noastre prin primirea pe e-mail a newsletterului Mocasino Shoes.

Puteti beneficia de anularea unei comenzi direct din cont.

Pot anula o comanda?

Da.  Puteti anula comanda telefonic la  numarul de telefon afisat 0742338888 sau prin email la adresa de email mocasinoshop@gmail.com.

Sau puteti anula comanda direct din contul dvs. Intrati in „Contul meu”, sectiunea „Comenzile mele” selectati comanda pe care doriti sa o anulati si in partea de jos a paginii veti gasi optiunea „Anulare comanda”. 

Un produs pe care mi-l doream nu mai e in stoc, va mai reveni?

Da este posibil. In cazul in care se inregistreaza anulari, stocul produselor se actualizeaza pe site din acest motiv va recomandam sa vizitati regulat magazinul online Mocasino si sa verificati disponibilitatea produsului dorit.

Orice reactualizare a stocului este anuntata si pe retelele de socializare, deci nu uitati sa dati  Fallow  paginii de facebook (click aici) si paginii de instagram (click aici).